Zombie žánr už podle mě nemá moc co nabídnout. Poslední dobou vycházel jeden brak za druhým. Teď se však objevilo něco, co úplně k zahození není.

Tento snímek je Remake filmu Day of The Dead od George A. Romera z roku 1985. Ten vypráví o vojenské základně, která jako jedna z posledních nabízí přístřeší pro přeživší zombie apokalypsy. Zde pracuje doktorka na léku, jenž by mohl virus zvrátit. Jednoho dne se vydává spolu s několika vojáky do terénu, aby obstarala léky pro nemocnou holčičku. Cestou se zpět k nim ale tajně připojí zombie, který však vnímá a dokáže i myslet. Ten  udělá na základně poprask a začíná boj o přežíti. Problém je v tom, že onen chytrý mrtvák by mohl být lékem k vyléčení viru.

Doba zombies je definitivně za námi. Světová Válka Z 2 je zatím v nedohlednu a Resident Evil už se zombíky neměl nic společné od Snímku Afterlife. Den Mrtvých je přesně ten typ, který by měl fanoušky potěšit. Nabízí plno praktických, krvavých efektů na jaké jsme u tohoto žánru zvyklí. Samotným plusem je také přídavek onoho lepšího zombíka, který přemýšlí, plánuje a rozhodně jeho maska filmu přidává nějaké bodíky navíc. Mínusem je však, že snímek mírně polevuje právě na konci, kdy čekáte největší masakr a ono to až tak horké není.

Závěrem tedy jen stačí říct, že tento kousek si rozhodně zaslouží šanci a převážně se nejedná o zbytečný remake. Nabízí své vlastní vyprávění a stejně tak zachovává koncept původního snímku. Tuším, že pro mnoho fanoušků žánru bude tento snímek příjemnou, koukatelnou záležitostí.

Trailer:

Brutalita
Postavy
Masky
Rollman
Filmy jsou má vášeň už od mala. Tento vztah je větší než cokoliv na světě. V oblibě mám nejvíc horory, ale mrknu na vše. Také si rád zahraji a mrknu na nějaký seriál. Mimochodem, už tu brázdím světem 24 let.
mini-recenze-day-of-the-dead-bloodlineNa vojenské základně, kde jsou poslední zbytky lidstva se nadějná lékařka pokouší najít lék na zákeřný virus. Najde něco, co vypadá jako zombie, ale myslí jako člověk. Jenže to něco, rozhodně nemá v plánu si pokecat a začíná boj o přežití v uzavřené komunitě. Fajn masky, praktické efekty a rychlé tempo, které na konci polevuje, vypovídá o tom, že jsme po dlouhé době dostali minimálně dobrý film se zombie tématikou. Šanci si rozhodně zaslouží.