Vo filme nechýba ani krátke cameo, v ktorom sa ukáže Stan Lee a myslím, že veľkým prínosom sú aj potitulkové scény, ktoré sú dve. Takže ak sa o ne nechcete pripraviť, tak z kina tak rýchlo neodchádzajte. Zhrnúť svoje pocity z filmu a jeho kvalitu by som mohol asi tak, že ide o prvý film Marvel Studios, ktorý so sebou priniesol mágiu, čary, multiverzum a nijako vedecky ich neospravedlňuje.

Vizuál filmu je neuveriteľný a je to niečo čo ste zatiaľ pravdepodobne ešte nikdy nevideli. Niektoré scény sú ako vytrhnuté zo stránok komiksov. To všetko je doplnené o veľmi dobrú akciu a nápadité scény. Príjemným doplnením je hudba a veľmi kvalitné herecké výkony. Som si istý, že vo filme sa ukázalo aj niekoľko easter eggov, ktoré však pri jednom pozretí môžu oči diváka veľmi ľahko prehliadnuť. Avšak, aby som stále iba nechválil, je pravda, že sa tu nájde pár scén na zamyslenie. K tým patrí aj scéna so zraneným Doctorom Strangom, ktorá tak trocha popiera všetky reálne vysvetlenia a to aj v magickom svete.

Ak sa stále rozhodujete či sa na tento film vyberiete do kina alebo nie, radím vám choďte. Áno, je to film o superhrdinovi, ktorý musí bojovať proti zlu a chrániť svet. Avšak, ako je známe, Marvel Studios nikdy nevsádza iba na toto a to čo ich filmy robí tak úspešnými je ich prístup k nim. Všetky filmy majú svoj stanovený žáner, ktorého sa držia. Myslím, že v tomto prípade ide o jeden z najlepších fantasy filmov posledných rokov, ktorý je doplnený o komiksové prvky. Každý fanúšik komiksu alebo fantasy si tak vo filme nájde niečo svoje.