Je to pár dní, co se na pultech obchodů objevil další díl populární videohry Call of Duty. Tato hra bourá každoročně rekordy v prodejích a na popularitě jí neubírá ani ten fakt, že jde už o „bůhvíkolikátý“ díl. Inu, střílečky táhnou a vydavatel se toho rozhodl ještě více využít.

Vydavatelem této hry je americká společnost Activision. Ta těží z obrovské popularity Call of Duty a hlavně z jejích gigantických každoročních prodejů. Součástí této společnosti je i Blizzard, firma, která vytváří další úspěšné značky Warcraft, Starcraft či Diablo. Na to navazuje i další fakt, že ve stejný den, kdy vyšel poslední díl Call of Duty s podtitulem Black Ops 3, vyšel také první trailer k očekávanému filmu Warcraft (viz naše nedávná novinka).

Spolu s těmito dvěma novinkami přišlo i oznámení, že vznikla nová filmová společnost Activision Blizzard Studios. Ta se bude specializovat na výrobu filmů podle svých her. No a další filmovou zastávkou by mělo být právě megaúspěšné Call of Duty. Osobně si myslím, že to není až tak špatný nápad, a pokud znáte herní sérii, víte dost dobře, že ta si bere to nejlepší z filmových akčních bijáků. Že to není jen pouhý štěk zjistíte i podle toho, kolik peněž Activision každoročně naleje do reklam (viz. další strany textu).

První film ze série Call of Duty by se měl na plátnech kin objevit někdy v letech 2018 nebo 2019 a my fanoušci budeme bedlivě vyhlížet, kdo z režisérů si vezme tento projekt na starost. Rád bych zde viděl klidně někoho z trojice Peter Berg, Michael Bay či Roland Emmerich. Pro zkrácení čekání se můžete podívat na několik skvěle obsazených reklam, které ke Call of Duty vyšly. Příjemné pokoukání.

-reklama-