Dlho očakávaná tretia séria seriálu Flash je tu. Od finále druhej série som vám o nej napísal veľa noviniek a pozrieť ste si mohli aj 2 trailery. Pozrime sa však ako sa vydarila úvodná časť tretej série a čo sa v nej stalo.

Čo sa stalo v 2. sérii: Barry prijal Zoomovu výzvu k závodu o to, kto je rýchlejším. Nešlo však iba o závod. Barry odhalil Zoomov skutočný plán a porazil ho. Zoom mu však zabil otca a keď sa Barry dozvedel, že skutočný Jay Garrick z Earth-3 vyzerá ako jeho otec, zobralo ho to. Môžeme povedať, že Barrymu sa splnilo to čo tak veľmi chcel. Iris mu vyznala city, ale Barry bol smrťou otca zdrvený. Rozhodol sa tak cestovať v čase a zachrániť svoju mamu, ktorú zabil Reverse Flash. Tým vytvoril alternatívnu realitu, v ktorej jeho rodičia žijú, ale veľa vecí sa zmenilo.

REKAPITULÁCIA ČASTI (SPOILERY), Nová realita a nový Flash: V úvode časti sedí Barry nervózne v kaviarni, do ktorej prichádza Iris. Chce ju osloviť prvýkrát odkedy sa jeho realita zmenila. Avšak, vo chvíly kedy sa k jej osloveniu odhodlá, v televízií vidíme správy o tom, že mesto znova terorizuje záhadný rýchlik The Rival. Barry tak uteká na miesto kde sa nachádza Rival, ale zasahuje proti nemu Wally West (Flash v zmenenej realite). Rival začne okolo seba metať blesky a jeden sa rúti na prekvapeného Barryho. Toho však zachráni Wally a Barry tak s úsmevom prichádza nato, že už viac nemusí byť tým, kto ochraňuje mesto. Central City má svojho nového Flasha.

V nasledujúcom zábere vidíme Iris v kaviarni z úvodu časti, do ktorej prichádza Barry a rozhodne sa ju osloviť. Iris si ho pamätá skôr z detstva, ale s Barryho ponukou na rande súhlasí. Barry prichádza do CCPD kde stretáva kapitána Mendeza, ktorý sa ho pýta na pokrok v prípade s Rivalom. V tom si všimne, že detektív Joe West nie je v práci a pýta sa kde je. Barry ho kryje, hoci netuší kde je a pýta si povolenie odísť z práce skôr. Barry prichádza na odľahlé miesto v prístave kde drží Reverse Flasha.