Po dlho očakávanom úvode tretej série seriálu Flash je tu aj druhá časť. Tá priniesla fanúšikom známy Flashpoint paradox, po ktorých sú pomenované aj prvé dva diely. Pozrime sa ako sa vydarila druhá časť tretej série a čo sa v nej stalo.

Čo sa stalo v S03E01: Barry žil viac ako 3 mesiace v novej realite, v ktorej boli jeho otec a matka nažive. Eobarda držal zavretého v klietke a neveril, že by ho niekedy dobrovoľne pustil. Avšak, používaním svojich schopností začal prichádzať o spomienky na pôvodnú realitu. Mesto začal terorizovať The Rival a tak sa ho po odhalení svojej identity rozhodol s Kid Flashom zastaviť. Barry pochopil, že jediná možnosť ako zastaviť stratu jeho spomienok je tá, že sa musí s Eobardom vrátiť v čase a svoju matku už nezachrániť. Keď však minulosť zmenia na pôvodnú, Barryho prítomnosť sa predsa trocha zmení. Viac si môžete prečítať tu: Flash S03E01 – Flashpoint: Review, rekapitulácia epizódy a promo.REKAPITULÁCIA ČASTI (SPOILERY), Zmenená realita: Barry je zmenou reality zhrozený a spanikári. Navštívi Felicity v Star City a povie jej všetko čo sa stalo. Tá sa pýta či zmenou reality ovplyvnil nejako aj ich a Barry zisťuje, že áno. Dôkazom je Diggle a jeho syn John, ktorý nahradil pôvodnú dcéru Saru. Barry hovorí, že sa toho veľa zmenilo aj v S.T.A.R. Labs. Iris sa dozvedela, že jej matka žije a tak je na svojho otca nahnevaná. Cisco sa na Barryho pozrie iba zriedka a na CCPD sa nachádza starý kapitán Signh. Barry sa musi vysporiadať aj s novým kolegom a špecialistom na metaľudí menom Julian Albert.