Německý televizní prodavač Horst Fuchs se po ukončení své kariéry u společnosti WS International stáhl do ústraní a na našich obrazovkách jej již vídat nemůžeme, ale i tak se stále věnuje teleshoppingu. Jak dnes vypadá a co dělá, se dočtete v našem článku.

Náušnice v uchu, výrazné oblečení, typické vystupování, spousta prstenů, brýle a schopnost prodat cokoliv, to je Horst Fuchs (73 let), rodák z Německa. Proslul nejen ve své zemi ale i dalších a to jako teleshoppingový prodavač a díky svému neotřelému stylu prezentování jednotlivých produktů se stal ihned známým. Jeho reklamy vždy vzbuzovaly u diváků emoce. Rozhodně se mu nedá upřít to, že díky němu se produkty od WS International staly mnohem známějšími mezi publikem a potencionálními zákazníky.

Jak se ke své práci dostal? Nejdříve prodával auta, která prodával na pouličních trzích. Později je začal nabízet v televizi. Jeho reklamní prezentace se vyznačovaly zvláštními praktickými ukázkami (např. nabízený nůž rozkrojil jiné nože, po ošetření karoserie krémem na autě smažil vejce). U nás jeho teleshoppingové pořady nadaboval herec Zdeněk Junák.

Teleshoppingu se věnuje i nadále, ale v pozadí. Je totiž kreativním ředitelem v rakouské firmě WS Invention. Pro ni teleshoppingové spoty připravuje.

Máte doma nějaký produkt, který doporučoval sám velký král reklamy Horst? Kráječ, nože, krém na ochranu karoserie nebo něco dalšího?

FOTO: Facebookový profil Horsta Fuchse
-reklama-