Když se nad polárním kruhem zjeví cizí loď a ukradne tajnou základnu, v jejíž útrobách je i supermutační virus, musí antipadoušská liga – v čele se Silasem Velezadkem – najít někoho, kdo by jí pomohl vystopovat toho, kdo za celou krádeží stojí. Najme tedy agentku Wildeovou, aby přemluvila bývalého superpadoucha Grua, nyní hodného taťku od tří děvčat, a společně vypátrali zloděje viru.

Ano, jedná se opravdu o film „JÁ, PADOUCH 2“ a znova se zde setkáme se zástupy mimoňů, Gruem, jeho děvčaty a bude to ještě větší sranda než minule. Jedno se tomuto animáku upřít nedá – dokáže královsky pobavit a z kina půjdete vyzubení, že vás bude bolet pusa. O příběh samotný, v tomto snímku až tak nejde, protože se vždycky budete těšit nejvíce, na eskapády malých žlutých mimoňů, a ti vás pokaždé něčím šleným překvapí a rozesmějí. Ta jejich řeč je vynikající, troufnu si říct, že po skvělé jedničce, je dvojka ještě o fous nabušenější.

Grafická podoba je super a od jedničky ještě více naleštěná. Hudbu musím taktéž zmínit, protože film je plný nejnovějších hitů diskoték, ale i starých poctivých vypalovaček (většinou v podání mimoňů). Takže paráda. Dabing je taktéž skvělý a doporučuji snímek shlédnout právě v českém (či slovenském) znění. 3D je zpracováno tradičně dobře, jelikož animované filmy jsou pro tento účel nejlepší. Hlavními zápory jsou hlavně upozaděný příběh, a to, že mimoni válcují všechno ostatní ve filmu.

Takže pokud chcete větší dávku žluťáků, větší porci srandy, máte děti či jen ujíždíte na animácích, zde máte jedinečnou příležitost, vidět nejlepší animák za poslední dva roky, se kterým snesou srovnání snad jen Raubíř Ralf a poslední Madagaskar.

Recenze by Digmen

Upoutávka na Já, padouch 2 (cz dabing)