Jejich smyslem života je tanec. Jejich tempo je šílené. Vlasy brutálně nagelované a holky řádně nadržené. Každá taneční parta má svůj „štýl“ a nesnáší všechny ostatní party dokola. Muzika duní o-sto-péro a filmové fanynky zdejších obnažených šampónů si trhají rodidla. I tohle je Let´s Dance: All in, další díl série o meganamakaných tanečnících, s ještě namakanějšíma tanečníma kreacema. Jupí.

Že já idiot nešel radši na Fakjů pane učiteli, nemusel jsem se pak srát s touhle připitomělou recenzí na připitomělý filmový odpad. Jenže neučinil jsem tak a tudíž musím vykonat dílo, jež odpovídá mým kvalitám filmového kritika (samozřejmě ironicky). Pokud vás tedy čtení těchto odstavečků ještě nepřestalo bavit, inu směle na další, budete překvapeni, cože všechno skýtá tenhle kinematografický majstrštyk.

lda3

Jak už to tak v životě nagelovaného amerického týnejdžra bývá, sere ho život. Vždyť on má přece na víc. Dokonce se cítí tak, že by jistě mohl tančit ve zbožňovaném Houlyvůdu. Takže se jednoho krásného dne sebere, a prchá z rodného Majami do sluncem projasněné Koulifornie. No a protože je tu čirou náhodou (jako fakt) totálhustá supersoutěž, kde se dají jistotně nahrabat nějaké ty zelené papírky, musí si chtě nechtě sehnat bandu podobně postižených jedinců. S tím mu pomůže jeho pohybově nadaná kámoška Andie a jde se na věc.

Ze začátku, jak už to v podobných snímcích bývá, se všechno sere a vypadá to, že film skončí nezdarem po pětatřiceti minutách. Jenomže naše odhodlaná grupa je plná drsoňů, a tak se profackují, proskáčou a profuní až do vytouženého finále v Las Prdlajs, kde si to rozdají s ostatníma grupama o rovný milión. A jak to dopadne? Nechte si zajít chuť.

Tyhlety filmy byly a dycinky budou cíleny na dámské publikum. A já to i vcelku chápu. U těchto snímků totiž i průměrná ženská může vypnout mozek a nemyslet na nic jiného, než na to, že přece támhletem afroameričan má supervyrýsované naolejované tělo, a že v těch tangáčích musí přece faktycky něco mít. Jenže na tomhletom spektáklu si i dotyčná něžnější pohlaví musí zákonitě říct, sakra, proč jsem si radši doma nepustila Ordinaci. A má pravdu, tohle je opravdická sračka.

lda2

Kamera zmatená, neherecký ansámbl je vhodný snad jen jako kompars do nějakého přitupělého muzikálu, a hudba je kapitolou samou pro sebe. Neříkám, že se nedá poslouchat, jenom se mi zdá, že v kterémkoli z předchozích dílů, byla prostě lepší a údernější. Příběh jsem vám nastínil nahoře a dialogy? Děláte si prdel, že jo…

Jenomže já tu musím napsat nějaké objektivní „rezymé“, a to faktycky nebude jednoduché. I když vlastně jo. Pokud máte rádi filmy podobného ražení, pusťte si radši některý z minulých dílů. Ideálně první Let´s Dance s Tatumem, a nebo Street Dance 3D. Tomuhle paskvilu pro neandrtálce ze ZOO se obloukem vyhněte a své přítelkyni vysvětlete, že opravdu máte horečku, nebo tak něco. Mír s vámi.