Marvel Studios je so svojím Marvel Cinematic Universe úspešné a tak je jasné, že rovnaký úspech chcú dokázať aj na televíznych obrazovkách. Od stanice ABC v spolupráci s Marvelom sme mohli vidieť seriály ako Agents of S.H.I.E.L.D. a Agent Carter. Avšak, Marvel spojil sily aj s Netflixom, s ktorým už divákom priniesli dve série seriálu Daredevil a úvodnú sériu seriálu Jessica Jones. Pred pár dňami ich však nasledoval aj Luke Cage, ktorého nám tvorcovia predstavili už v Jessice Jones. Aká bola úvodná časť seriálu? Prinášam vám review časti a rekapituláciu s niekoľkými zaujímavosťami.

luke-cage-social_11Ak ste videli seriály Daredevil a Jessica Jones, určite viete, že sa každá séria rozbiehala postupne. Výnimkou bola pre mňa osobne pravdepodobne iba druhá séria Daredevila, ktorého kvalita je pre mňa zarážajúca (vo veľmi pozitívnom zmysle) a vysoké tempo nasadila už v prvej časti. Preto ak je tu niekto kto tento seriál ešte nevidel, mali by ste mu dať šancu. Vráťme sa však k novinke v podobe Luke Cagea. Seriál obsahuje 13 častí, kde každá má približne 50 minút. Prvá časť nesie názov ,,Moment of Truth (Chvíľa pravdy)“.

REKAPITULÁCIA ČASTI (SPOILERY): V úvode môžeme vidieť postavu Luka, ktorý sa nachádza v holičstve s názvom Pop’s Barber Shop, kde pracuje ako upratovač. Vlastníkom je Henry Hunter, ktorý bol za mlada členom gangu v Harleme. Prezývku ,Pop‘ dostal pre zvuk, ktorý bolo počuť pritom ako mlátil ľudí. Avšak, neskôr prešiel na stranu dobra a v susedstve sa tak stal rešpektovanou osobou.