Marvel v spolupráci s Netflixom priniesol v minulosti divákom dve série seriálu Daredevil a úvodnú sériu seriálu Jessica Jones. Pred pár dňami ich nasledoval aj Luke Cage, ktorého nám tvorcovia predstavili už v Jessice Jones. Aká bola úvodná časť seriálu si môžete prečítať tu: Luke Cage S01E01 – Moment of Truth: Review a rekapitulácia epizódy. Prinášam vám však aj review a rekapituláciu druhej časti s niekoľkými zaujímavosťami.

luke-cage-social_11Ako som písal pri rekapitulácii úvodnej časti, seriál sa rozbiehal pomaly. Bola to časť, ktorá bola zameraná skôr na zoznámenie sa s postavami a prostredím, v ktorom sa nachádzajú. Mne osobne sa táto časť páčila, ale čakal som trocha akčnejší alebo rýchlejší štart a to sa odrazilo aj na mojom hodnotení. Na tých, ktorí nevideli seriály ako Daredevil a Jessica Jones apelujem, aby im dali šancu. Pripomínam aj to, že seriál obsahuje 13 častí, kde každá má približne 50 minút. Druhá časť nesie názov ,,Code of the Streets (Kód z ulíc)“.

REKAPITULÁCIA ČASTI (SPOILERY): V úvode druhej časti môžeme vidieť Luka Cagea, ktorý vyzerá smutne a nahnevane. Pri pozeraní sa na budovu pred sebou ho vyruší mladý chlapec, ktorý mu k hlave priloží zbraň. Luka sa opýta čo tam robí a adresuje mu nepekné rasové označenie. Lukovi sa to nepáči a hovorí, že má za sebou dlhý deň. Pýta sa, či ho tým označením musí nazývať na mieste pred budovou, ktorá nesie meno ich najväčšieho hrdinu. Chlapec odpovedá, ,,áno, mŕtveho hrdinu.“ Po tejto scéne tak prichádza zvyšok časti v podobe retrospektívy.