Marvel v spolupráci s Netflixom priniesol v minulosti divákom seriály ako Daredevil (2 série) a Jessica Jones, ktorých nasledovala aj prvá séria seriálu Luke Cage. Posledným členom budúcej skupiny Defenders je už iba Iron Fist, ktorého trailer si môžete pozrieť tu: Iron Fist: Prvý Trailer. Pozrime sa však ako sa vydarila piata časť seriálu Luke Cage.

luke-cage-social_11V predchádzajúcej časti sme videli ako sa vo väzení zoznámili Luke a Reva, jeho žena. Luke sa dostal do podzemných súbojov potom, ako sa mu vyhrážal strážnik Rackman zabitím jeho kamaráta Squabblesa. Toho však neskôr aj tak zabili a dozvedeli sa, že ich chce Luke udať. Pokúsili sa ho zabiť a pri jeho záchrane použil Dr. Burnstein experiment. Ten chcel Rackman využiť a Luka zabiť, ale daroval mu tým schopnosti, ktoré ho robia výnimočným. Viac si môžete prečítať tu: Luke Cage S01E04 – Step in the Arena: Review a rekapitulácia epizódy Seriál obsahuje 13 častí a každá má približne 50 minút. Piata časť nesie názov ,,Just To Get A Rep (Získať si reputáciu)“.

REKAPITULÁCIA ČASTI (SPOILERY): Miesto výbuchu, Claire: Luke hľadá v troskách fotku svojej ženy a nádobu, v ktorej Henry zbieral peniaze za nadávky. Do mesta prichádza z Hell’s Kitchen aj známa postava Claire Temple. Fanúšikovia ju môžu poznať zo seriálov Daredevil a Jessica Jones. Okradne ju však pocestný zlodej, ktorého dobehne a zmláti. Claire sa tak ľahko nedá nikomu, veď ako hovorí neskôr svojej matke, vyrastala v Harleme. Hovorí jej čo sa stalo v nemocnici a prečo musela odísť a tvrdí, že chce pomáhať ľuďom so schopnosťami. Luka pri hľadaní uvidí Misty a potom ako odíde, nájde v troskách fotku, na ktorej je Reva.