Marvel v spolupráci s Netflixom priniesol v minulosti divákom seriály ako Daredevil (2 série) a Jessica Jones, ktorých nasledovala aj prvá séria seriálu Luke Cage. Budúcich členov Defenders tak doplní už iba Iron Fist, ktorého trailer si môžete pozrieť tu: Iron Fist: Prvý Trailer. Pozrime sa ako sa vydarila siedma časť seriálu Luke Cage.

luke-cage-social_11V predchádzajúcej časti sa stretol Scarfe s Cornellom a doniesol mu zbrane, ktoré chcel Cornell dať Domingovi. Scarfe ho však vydieral a tak ho Cornell postrelil a odišiel. Scarfe vyhľadal pomoc u Luka a povedal, že má dôkazy, ktoré pošlú Cornella do väzenia. To bol aj dôvod prečo Cornell poslal svojich ľudí aby ho našli a zabili. Viac si môžete prečítať tu: Luke Cage S01E06 – Suckas Need Bodyguards: Review a rekapitulácia epizódy. Seriál obsahuje 13 častí a každá má približne 50 minút. Siedma časť nesie názov ,,Manifest (Manifest)“.

REKAPITULÁCIA ČASTI (SPOILERY) – Cornell na slobode: Luke dostal Cornella do väzenia a stále bojuje proti jeho ľuďom. Preruší Zipov obchod so zbranami, ktorý tvrdí, že ich má od Johna Blazea. V Marvel Cinematic Universe, aspoň v seriáloch, sa nachádza postava Robbieho Reyesa, ktorý vystupuje ako Ghost Rider. V komiksoch však bol aj pôvodný Ghost Rider, ktorým bol Johnny Blaze. Ide o nejakú seriálovu narážku na túto postavu alebo o inú, nevýznamnú postavu? Luke sa však od Zipa dozvie, že polícia púšťa Cornella na slobodu. S tým nesúhlasí on a ani Misty, ktorá Cornellovi hovorí, že ho do väzenia neskôr dostane.