Marvel v spolupráci s Netflixom priniesol v minulosti divákom seriály ako Daredevil (2 série) a Jessica Jones, ktorých nasledovala aj prvá séria seriálu Luke Cage. Budúcich členov Defenders tak doplní už iba Iron Fist, ktorého trailer si môžete pozrieť tu: Iron Fist: Prvý Trailer. Pozrime sa ako sa vydarila ôsma časť seriálu Luke Cage.

luke-cage-social_11V predchádzajúcej časti prepustili Cornella z väzenia a Misty povedala, že ho tam aj tak dostane. Ten si s Lukom dohodol stretnutie a povedal, že ak nebude pre neho pracovať, povie polícií o jeho minulosti a pôjde do väzenia. Luke chce odísť z mesta, ale vyhovorí mu to Claire. Mariah neskôr prichádza za Cornellom a chce aby sa sústredil na svoju prácu a nie na Luka. Tvrdí, že mala telefonát a má odstúpiť zo svojho politického miesta. Pohádajú sa a Mariah ho zabije. Viac si môžete prečítať tu: Luke Cage S01E07 – Manifest: Review a rekapitulácia epizódy. Seriál obsahuje 13 častí a každá má približne 50 minút. Ôsma časť nesie názov ,,Blowin‘ Up the Spot (Upútať pozornosť)“.

REKAPITULÁCIA ČASTI (SPOILERY) – Lukova minulosť: Luke je ranený a Claire sa ho snaží ošetriť. Nemôže však ísť do nemocnice a tak na pomoc zavolá svojho známeho, ktorý si požičia sanitku. Luka chcú odviesť na miesto kde ho môže Claire podrobne vyšetriť. Avšak, pre sanitku pripravil strelec pascu a tá sa prevráti. Claire vyjde s Lukom z havarovanej sanitky a snažia sa strelcovi skryť. Ukáže sa, že Luke strelca pozná, ale ten počuje sirény a tak odchádza preč. Claire hovorí, že je veľmi slabý a nemôže s ním bojovať, musia ísť.