Marvel v spolupráci s Netflixom priniesol v minulosti divákom seriály ako Daredevil (2 série) a Jessica Jones, ktorých nasledovala aj prvá séria seriálu Luke Cage. Budúcich členov Defenders tak doplní už iba Iron Fist, ktorého trailer si môžete pozrieť tu: Iron Fist: Prvý Trailer. Pozrime sa ako sa vydarila deviata časť seriálu Luke Cage.

luke-cage-social_11V predchádzajúcej časti sa Mariah a Shades rozhodnú Cornellovu vraždu hodiť na Luka. Ten je ranený a Claire sa ho snaží ošetriť. Vystopuje ich však Misty a Diamondback. Ten ich napadne a Misty ohrozuje zastrelením. Avšak, rozmyslí si to a omráči ju. S Lukom sa pustia do súboja, v ktorom sa dozvedáme, že Diamondback je jeho brat. Luka postrelí a on spadne do smetiarskeho auta. Viac si môžete prečítať tu: Luke Cage – Blowin‘ Up the Spot: Review a rekapitulácia epizódy. Seriál obsahuje 13 častí a každá má približne 50 minút. Deviata časť nesie názov ,,DWYCK (DWYCK)“.

REKAPITULÁCIA ČASTI (SPOILERY) – Misty a psychológ: Misty je vo vypočúvacej miestnosti so psychológom, ktorý sa s ňou rozpráva o tom čo sa stalo a prečo škrtila Claire. Ukazuje jej fotku, na ktorej je s osobou, ktorá ju napadla, ale Misty sa bráni a nechce sa prejaviť. On však chce vedieť prečo stratila kontrolu a hovorí o jej minulosti a jej mame. Misty hovorí o tom, že jej mamu znásilnili a zabili a aj to bol dôvod prečo sa stala policajtkou. Neskôr tak priznáva, že neurobila dobre ak šla za Lukom sama. Útočník ju napadol a ona stratila kontrolu. Tú si chcela potom vrátiť späť vo chvíly, kedy sa proti nej slovne bránila Claire. Po výsluchu ide Misty za Ridleyovou a rozprávajú sa o jej kariére. Ridleyová hovorí, že by niekto v takom stave ako je Misty, nemal vykonávať túto prácu. Avšak, Misty sa bráni a Ridleyová jej tak vracia odznak a zbraň s tým, že má Luka nájsť a priviesť na policajnú stanicu.

1
2
3