Marvel a Netflix priniesli v minulosti divákom seriály ako Daredevil (2 série) a Jessica Jones, ktorých nasledovala aj prvá séria seriálu Luke Cage. Budúcich členov Defenders tak doplní už iba Iron Fist, ktorého trailer si môžete pozrieť tu: Iron Fist: Prvý Trailer. Pre zaujímavosť, seriál Defenders sa už natáča. Pozrime sa však ako sa vydarila jedenásta časť seriálu Luke Cage.

luke-cage-social_11V predchádzajúcej časti sa Claire a Dr. Burnsteinovi podarilo záchrániť Luka. Doktor však hovoril o tom, že chce v experimentoch a výskume pokračovať a Luke nechcel aby vznikol niekto ako on a mohol tieto schopnosti zneužiť. Jeho zariadenia sa tak rozhodol zničiť, ale doktorovi súbory z usb aj tak ostali. Mariah a Diamondback hodili vraždu policajta na Luka, ale Misty neverí, že by to spravil. Mariah organizovala v klube kampaň, na ktorú prišiel aj Luke, Claire a Misty. Misty prišla zatknúť Willisa, ktorý ju postrelil a strhla sa prestrelka. Viac si môžete prečítať tu: Luke Cage S01E10 – Take It Personal: Review a rekapitulácia epizódy. Seriál obsahuje 13 častí a každá má približne 50 minút. Jedenásta časť nesie názov ,,Now You’re Mine (Teraz si môj)“.

REKAPITULÁCIA ČASTI (SPOILERY) – Luke chráni Misty: Luke sa s Misty skrýva za barom a ostatní na nich strieľajú. Do klubu prichádza Shades a zisťuje čo sa stalo. Luke vie, že ich cieľom je Misty a chcú ju zabiť. Rozhodne sa s ňou prejsť do kuchyne kde sa zabarikáduje. Willis vymýšľa plán, ktorý môžu použiť proti Lukovi. Luke sa snaží zastaviť krvácanie Misty, ktorú postrelili do ruky. Potrebuje sa však s Misty schovať a tak otvorí vchod do podzemia. Hovorí, že klub kedysi patril Luckymu Lucianovi (jeden z najmocnejších mužov zločinu, ktorý zmodernizoval mafiu a stál za povojnovým obchodom s heroínom). Misty tvrdí, že vie o tom, že sa volá Carl Lucas a pýta sa na Willisa. Luke hovorí, že sa nazýva Diamondback a je to jeho polovičný brat.