Marvel a Netflix priniesli v minulosti divákom seriály ako Daredevil (2 série) a Jessica Jones, ktorých nasledovala aj prvá séria seriálu Luke Cage. Budúcich členov Defenders tak doplní už iba Iron Fist, ktorého trailer si môžete pozrieť tu: Iron Fist: Prvý Trailer. Pre zaujímavosť, seriál Defenders sa už natáča. Pozrime sa však ako sa vydarila dvanásta časť seriálu Luke Cage.

luke-cage-social_11V predchádzajúcej časti sa podarilo Lukovi ochrániť Misty, ktorá bola postrelená do ruky. Tej neskôr pomohla aj Claire, ktorej sa podarilo dostať od útočníkov. Willis vymýšľal ako všetko hodiť na Luka, ale veľmi sa mu to nedarilo. Shadesa zatkla polícia potom ako ho porazili Claire a Misty. Polícia dostala pokročilú techniku guliek, ktoré môžu Luka zraniť. Misty však Ridleyovej po záchrane povedala, že Luke je nevinný. Viac si môžete prečítať tu: Luke Cage S01E11 – Now You’re Mine: Review a rekapitulácia epizódy. Seriál obsahuje 13 častí a každá má približne 50 minút. Dvanásta časť nesie názov ,,Soliloquy of Chaos (Monológ chaosu)“.

REKAPITULÁCIA ČASTI (SPOILERY) – Luke a jeho útek: Misty príde za Lukom a hovorí, že ho odvedú na policajnú stanicu. Nápadne však hovorí, že Willis ušiel a Luke je tak jediný podozrivý, ktorého pred médiami chytili. Tvrdí, že policajti majú guľky, ktoré ho môžu zraniť a tak by nemal nič skúšať. Pri prevoze však policajtom v ceste bráni auto a to využije Luke, ktorý utečie. Všetci ho prenasledujú, ale jeden policajt mu ide oproti a zastaví ho. Tvrdí však, že chodil vždy do holičstva k Henrymu a veril mu. Luka tak pustí a povie aby chytil toho kto zato všetko môže.