Marvel a Netflix priniesli v minulosti divákom seriály ako Daredevil (2 série) a Jessica Jones, ktorých nasledovala aj prvá séria seriálu Luke Cage. Budúcich členov Defenders tak doplní už iba Iron Fist, ktorého trailer si môžete pozrieť tu: Iron Fist: Prvý Trailer. Pre zaujímavosť, seriál Defenders sa už natáča. Pozrime sa však ako sa vydarila finálová časť seriálu Luke Cage.

luke-cage-social_11V predchádzajúcej časti sa podarilo Lukovi utiecť policajtom a chcel nájsť Willisa. Poprosil Misty o pomoc a tá mu pomohla. Misty schovala do bezpečia aj Candace, ktorá môže svedčiť proti Mariah a Shadesovi. Tých však ohrozuje Willis a tak sa rozhodnú spojiť s Lukom. Skôr ako sa však môžu dohodnúť na spolupráci, do holičstva prichádza Willis. Viac si môžete prečítať tu: Luke Cage S01E12 – Soliloquy of Chaos: Review a rekapitulácia epizódy. Seriál obsahuje 13 častí a každá má približne 50 minút. Finálová časť nesie názov ,,You Know My Steez (Poznáš môj štýl (You Know My Steez – Gang Starr))“.

REKAPITULÁCIA ČASTI (SPOILERY) – Mladí Luke a Willis: Willis trénuje Luka v boxovaní. Pýta sa čo si chce dokázať, či sa chce niekomu pomstiť zato, že ho zbil. Luke hovorí, že je Lucas a ide o úctu, ale Willis povie aby sa na otca nevyhováral. Tvrdí, že stále nie je pripravení. Súčasnosť: Luke bojuje s Willisom v holičstve a sú vyrovnanými súpermi. Willis hovorí, že Luke stále nie je pripravený. Ich súboj trvá niekoľko minút. Misty sa snaží držať ľudí v bezpečnej vzdialenosti od holičstva a chce zavolať posily, ale stratila telefón. Ten jej zobral Shades, ktorý odišiel s Mariah do auta. Zistí však, že dokumenty k očisteniu Carl Lucasa zabudol niekde v holičstve. Mariah tvrdí, že má Shades zavolať médiám. Vie, že ju Misty zatkne a tak chce využiť všetky svoje posledné možnosti.

1
2
3