Americká komedie s přístupností 15, natočená mně absolutně neznámým režisérem Rawsonem Marshall Thurberem, v hlavní roli s Jennifer Anistonovou a Jasonem Sudeikisem ? To zavání průšvihem jako vrata. Bohudík, pouze tím příběhovým, a to je jediná správná cesta.

David je místním dealerem marihuany, kterou distribuuje menším zákazníkům. Je svobodný, bezdětný a plyne mu z toho docela slušný výdělek. Bydlí v podnájmu v domě, společně s několika zajímavými sousedy. Když se jednoho večera vrací z kšeftu, potká před domem sousedovic Willa, který ho požádá o pomoc, když vidí partičku grázlů obtěžovat dívku. Shodou okolností dostane David taktéž na budku a navíc přijde o všechny své peníze i zásoby. Protože nemá na zaplacení svému dodavateli Bradovi, příjme od něho nabídku, že převeze „trošku“ matroše z Mexika do USA. Po trošce přemýšlení dojde k závěru, že svůj plán uskuteční jedině tak, že pojede do Mexika na výlet s rodinou.

Naverbuje tedy mladého souseda Willa, striptérku Rose (Aniston) a dívku Casey, díky které vlastně o všechno přišel. Tím pádem je rodinka Millerových kompletní a může se frčet. Cestou do Mexika i z něj, zažije naše povedená rodinka nespočet šílených situací, které bych ovšem nechtěl vyzradit, abyste nepřišli o perfektní gagy. Snad je malinko zaspoileruju tím, že zboží, které převáží není až tak úplně dodavatele Brada, a do celé situace se zaplete i mexický drogový gang.

mil3

Nejvíce z celého filmu, mě překvapilo herecké obsazení, které je jedním slovem skvělé. Jde zde hodně vidět, že herci si museli celé natáčení hrozivě užívat a špičkově nadnesená atmosféra ze snímku přímo sálá. Osobně jsem si nejvíce oblíbil Jennifer Aniston, která perfektně hláškuje po celou dobu. Jason Sudeikis (David) je výborným rádobyotcem a to celé doplňují i jejich povedené dětičky.

Co se týká hudby, jde o tradiční, ničím výrazný soundtrack, který od podobně laděných snímků čekáte. Vytknout mu ale nelze prakticky nic. Příběh, který je jednoduchý jako facka, pohání vpřed právě umění herců a mnoho perfektních scén. Pár akčních scén, které ve filmu jsou, dokázali tvůrci vybalancovat tak, že se budete bavit i u nich. Humor je na vysoké úrovni a dávkovaný přesně tak, jak se sluší a patří.

mil5

Závěrem pdotýkám, že jsem již dlouho neměl tak dobrý pocit u americké komedie, jako nyní. Film výborně poslouží jako ideální oddychovka pro všechny milovníky dobré zábavy a bavit se u ní zřejmě budete všichni. Nevyvarovala se sice obvyklým klišé, ale ty nejsou žádným rušivým elementem. Můj závěrečný verdikt je – doporučuji.

Napsal : Digmen