Zombie žánr už podle mě nemá moc co nabídnout. Poslední dobou vycházel jeden brak za druhým. Teď se však objevilo něco, co úplně k zahození není.

Tento snímek je Remake filmu Day of The Dead od George A. Romera z roku 1985. Ten vypráví o vojenské základně, která jako jedna z posledních nabízí přístřeší pro přeživší zombie apokalypsy. Zde pracuje doktorka na léku, jenž by mohl virus zvrátit. Jednoho dne se vydává spolu s několika vojáky do terénu, aby obstarala léky pro nemocnou holčičku. Cestou se zpět k nim ale tajně připojí zombie, který však vnímá a dokáže i myslet. Ten  udělá na základně poprask a začíná boj o přežíti. Problém je v tom, že onen chytrý mrtvák by mohl být lékem k vyléčení viru.

Doba zombies je definitivně za námi. Světová Válka Z 2 je zatím v nedohlednu a Resident Evil už se zombíky neměl nic společné od Snímku Afterlife. Den Mrtvých je přesně ten typ, který by měl fanoušky potěšit. Nabízí plno praktických, krvavých efektů na jaké jsme u tohoto žánru zvyklí. Samotným plusem je také přídavek onoho lepšího zombíka, který přemýšlí, plánuje a rozhodně jeho maska filmu přidává nějaké bodíky navíc. Mínusem je však, že snímek mírně polevuje právě na konci, kdy čekáte největší masakr a ono to až tak horké není.

Závěrem tedy jen stačí říct, že tento kousek si rozhodně zaslouží šanci a převážně se nejedná o zbytečný remake. Nabízí své vlastní vyprávění a stejně tak zachovává koncept původního snímku. Tuším, že pro mnoho fanoušků žánru bude tento snímek příjemnou, koukatelnou záležitostí.

Trailer:

Brutalita
Postavy
Masky
Rollman
Filmy jsou má vášeň už od mala. Tento vztah je větší než cokoliv na světě. V oblibě mám nejvíc horory, ale mrknu na vše. Také si rád zahraji a mrknu na nějaký seriál. Mimochodem, už tu brázdím světem 24 let.