Od 1. září vysílá Prima COOL každou středu ve 21.25 nový pořad. Emoce, zážitky, motivace! Míra Hejda přichází s novým pořadem o autech, zážitcích a splněných snech. „Už dříve jsem se testováním aut mnoho let zabýval a tohle je i pro mě splněný sen. Vzít auta tak trochu z jiného světa a představit je nám všem jinak než z plakátu nebo online testu. Zkrátka do auta nasednout spolu s diváky a užít si obří emoce, které tato auta vzbuzují. V každém dílu je proto několik výherců, kteří se mi přihlásí na mém Instagramu do tzv. Výzvy Osobního řidiče a já jim jejich sen splním. Úžasné na tom je, že mnohdy o tom výherce ani neví, protože mu zážitek společně se mnou připraví např. partnerka, maminka nebo i dědeček. Čím víc tato auta přibližuji k lidem, tím víc zjišťuji, jak obří motivací pro mnohé z nás jsou,“ vysvětluje Míra Hejda.

Jak vznikl nápad na tento pořad?

Bazarová i nová auta jsem testoval v pořadu 7 let a cítil jsem, že je čas skončit. Právě proto, abych jednou mohl přijít s něčím, co bude daleko odvážnější. Možná se to ze strany diváka nezdá, ale formát tohoto pořadu je extrémně náročný po všech směrech. Přípravou, zodpovědností, produkcí i financemi. Tím, že jsem chtěl, aby pořad plnil sny nás všech, tedy i ten můj, chtěl jsem ho spustit buď na TOP úrovni, nebo vůbec. Miluju televizní formáty, které jsou tak náročné, že se jen těžko dají zkopírovat, ale možná že právě v tom pak tkví jejich úspěch. Když přišla nabídka na vysílání na Prima COOL, přesvědčilo mě to, že směr máme správný.

Čím je pořad jiný než ostatní auto moto pořady?

Možná je to tím, že se nejedná o klasický test vozu, ale o reálný příběh, který jeho majitelé s vozidlem žijí. Jednou zamíříme na okruh, jednou na sjezdovku do hor nebo na drift show s Dominikem Koubou a později luxusní limuzínou do restaurace Zdeňka Pohlreicha, kde výherce požádá svou přítelkyni o ruku. Dalo by se říci, že podtitul celého seriálu je „Žijte své sny“. Nejde o uměle vytvořený scénář pro daný test vozu, protože ten často určí samo auto a příběh výherce.

Co tě osobně na natáčení pořadu baví?

Nejradši natáčím formáty tak, aby samotní účastníci kamery ani nevnímali. Dost často se stává, že natáčení zcela striktně řídí celý režim dne, já se vždy snažím o to, abychom si to maximálně užili i po lidské stránce. Věřím, že tyto emoce jsou na obraz přenositelné. Tím, že v pořadu figuruji jako moderátor, režisér i scénárista, je to popravdě občas trochu na palici. Ale z nějakých nepochopitelných důvodů mi tato kombinace už roky vyhovuje.

Které momenty z natáčení bys vypíchl? Na co se můžeme těšit?

V každém dílu vždy největší emoce vygraduje až na konci. Když za sebou letí 4 Lamba v hodnotě 40 milionů korun, je to zážitek, který je nejen vidět, ale i slyšet. Takovéto emoce bych měl popsat z každého dílu, ale celou sérii spojuje to, že se zpravidla jedná o auta limitovaných edic nebo absolutních novinek na trhu. Co mě těší asi nejvíc je, jak rychle dokážeme auta sotva představená světu dostat do reálného zážitku i na českých silnicích. Mnohdy se totiž stává, že jsou k dispozici pouze oficiální videomateriály zahraničních výrobců aut, které my vůbec nevyužíváme. Prostě do auta skočím a vezu ho často ještě na převozních zelených číslech ukázat výherci. To jsou momenty, které velmi často vzbuzují emoce už před samotným natáčením.

Na který moment z natáčení určitě nezapomeneš?

V jednom dílu jsme nachystali překvapení pro celou partu kluků na mosteckém okruhu s tím, že jsem na test přijel „jen“ novou čtyřkou od BMW. V půlce dne přijela speciální souprava z Aut Super, která vozí nejluxusnější auta po celé Evropě. Když se vlek otevřel, bylo v ní Ferrari 458 Speciale. V tu chvíli bylo jedno, kdo s jakým autem na okruh přijel, všichni stáli před vlekem a zasněně nevěřili, že právě tohle auto se povedlo dostat na okruh. A to se bavíme o majitelích aut, které ve své garáži mají nejednu „placku“.

-reklama-

-reklama-


Chcete mít naše články z první ruky? Přidejte si nás na domovskou stránku Seznam.cz
Přidat na Seznam.cz

ZAKLADATEL & ŠÉFREDAKTOR