Marvel seriály na Netflixu jsou velmi populární a mají fanoušky po celém světě. Kromě Iron Fista se už všichni členové Defenders dočkali druhé série svého sólo seriálu, z čehož nejčerstvější je samozřejmě druhá série seriálu o svalnatém neprůstřelném muži jménem Luke Cage. A jaká tato série vlastně byla? Tady je má recenze zcela bez spoilerů.

Pomalý rozjezd

Musím říct, že prvních pár epizod pro mě nebylo příliš záživných. Měl jsem pocit, jako kdyby se nedělo nic zajímavého. Prvních pár epizod je věnováno především následkům událostí z Defenders a z první série Luke Cage. Každopádně tím nechci říct, že by ty epizody byly nějakým způsobem špatné, jen jsem měl zkrátka pocit, že tomu něco chybí. Avšak po třetí epizodě děj začíná nabírat na obrátkách, když je Luke Cage napaden Bushmasterem, o kterém velmi rychle zjistí, že je mu rovnocenným protivníkem.

Mariah Dillard

V Harlem’s Paradise se od první série v podstatě nic nezměnilo. Mariah a Shades odtamtud pokojně vedou svůj byznys tak, aby na sebe nepoutali příliš velkou pozornost. Oba jsou to skvělé postavy hrané skvělými herci. Ale já když vidím Mariah v Harlem’s Paradise, tak si nemůžu pomoct a mám zkrátka pocit, že ona tam nepatří. Jak kdyby jen jejím úkolem v tomto seriálu bylo zaplnit to prázdné místo, které vzniklo po smrti Cottonmoutha. Jsem si vědom toho, že v komiksu je Black Mariah jednou z úhlavních nepřátel Luka Cage, ale v rámci seriálu si myslím, že byla chyba se Cottonmoutha zbavit. Ale i přes to musím uznat, že Alfre Woodard odvedla z herecké stránky úžasnou práci jakožto Mariah.

Bushmaster

Na začátku jsem se o Bushmasterovi už krátce zmínil. Je to nový „hráč“ v boji o Harlem, jehož hlavním cílem je pomsta rodině Stokes za to, co v minulosti provedli jemu a jeho rodině. V podstatě posledním žijícím členem rodiny Stokes není nikdo jiný, než nová královna Harlemu Mariah, takže Bushmasterův cíl je zcela jasný. Každopádně se jedná o velmi zajímavý charakter, jehož motivace pro všechno, co dělá, je uvěřitelná a zcela lidská. Čímž chci říct, že díky tomu nepůsobí jenom jako „další postradatelný Marvel záporák“, ale je to především charakter, který má hloubku a na diváka dokáže jistým způsobem zapůsobit. Pokud bych měl říct jednu věc, ve které jsou Marvel seriály lepší, jak filmy, tak bych bez váhání řekl záporné postavy.

Hudební doprovod

Stejně jako v první sérii ani tentokrát nechyběl skvělý atmosférický hudební doprovod, který poskytlo mnoho velmi nadaných umělců. I když je možné, že při sledování některých epizod možná budete mít pocit, že sledujete spíš hudební video, než seriál, tak to není žádná velká překážka a jakmile si na to zvyknete, tak budete ještě rádi, že jste dostali možnost poslechnout si kvalitní hudbu při sledování kvalitního seriálu.