Jsou snímky, které dokážou naprosto překvapit, stejně tak jako snímky, které mají velký potenciál a nakonec zklamou. Mayhem je něco mezi.

Představte si, že pracujete v kanceláři. Každý den děláte to samé, odmítáte a přijímáte zákazníky. Šéf se po Vás vozí a nemáte to tam rádi. To je případ i našeho hrdiny. Jednoho dne se však vše mění, když je díky menší chybě vyhozen. Budovu však nemůže opustit, jelikož se tam dostal virus. A ne jen tak obyčejný. Tento vir mění lidí na agresivní jedince (ne zombie) a otevírá v mozku všechny morální zábrany. Budova je v karanténě a obklíčena. Všichni jsou uzamčeni a mají 8 hodin na to, než virus bude zlikvidován. Je čas si vyřídit účty a dostat své zaměstnání zpět.

Snímek, který lehce připomíná nedávný The Belko Experiment přišel s fajn nápadem. Vezmeme vir a necháme 80 lidí aby se povraždili v jedné budově. Tento koncept zní na papíře fajn, ale zpracování je mírně nadprůměrem. Jedním důvodem je absence větší řežby. Dočkáme se sice nějaké té brutality a krve, ale přesto však námět nabízí mnohem více mechanik a věcí, které by se zde dali použít.

Zdroj: collider.com

Každopádně nic jiného filmu asi vytknout nelze. Rychle se rozjíždí, nechybí mu nadsázka a stejně tak potěší duo hlavních hrdinů. Prvního určitě všichni známe jako Glenna z The Walking Dead ( Steven Yeun) a ženskou roli obdržela herečka, kterou jsme mohli vidět v nedávném The Babysitter (Samara Weaving). Chemie mezi oběma funguje na jedničku. Zbytek je jen do počtu a jedná se spíš o neznámé tváře.

60 %
50 %
Gore
60 %
Nápad
60 %
Rollman
Filmy jsou má vášeň už od mala. Tento vztah je větší než cokoliv na světě. V oblibě mám nejvíc horory, ale mrknu na vše. Také si rád zahraji a mrknu na nějaký seriál. Mimochodem, už tu brázdím světem 24 let.