Do kin již před nějakou dobou dorazil film s názvem Baby Driver. Máte rádi střílečky, auta a správnou muziku? Pak je to přesně něco pro vás. Jedná se o příběh mladého a talentovaného řidiče jménem Baby, ačkoliv se vám to možná nezdá, doopravdy se tak jmenuje. A co je Baby zač? Řidič, který spoléhá na svůj skvělý instinkt. Co mu s jeho instinktem pomáhá? Je to správný rytmus hudby ve sluchátkách, díky němuž je zdá se neporazitelný. Film jsem měla šanci zhlédnout teprve nedávno, ale stále máte šanci ho na plátnech kin vidět. A tady je má recenze. (POZOR článek obsahuje SPOILERY!)

Baby není jen obyčejný mladík, jako každý jiný. Má v sobě nesmírné nadání, tedy pokud se dá počítat nadáním šoférování pro zločince. Už je to tak, Baby, kterého ztvárňuje známý herec Ansel Elgort, řídí rychle a zběsile, aby přepravil zločince na správné místo a zase je odvezl zpět do bezpečí. Role Babyho je pro Ansela jako stvořená, mně osobně se herec líbil svým účinkováním už ve filmech jakou jsou Hvězdy nám nepřály nebo Divergence. Svoji roli tak sehrál skvěle.

Baby (ANSEL ELGORT) and Bats (JAMIE FOXX) on the way to the post office job with Buddy (JON HAMM) and Darling (EIZA GONZALEZ) as cops pull up next to them in TriStar Pictures‘ BABY DRIVER.

To by však nemohl zvládnout bez sluchátek v uších a jeho vybrané muziky, díky které jezdí podle rytmu. Proč tomu tak je? Baby měl jako malý nehodu. Jeho rodiče zemřeli a od té nehody se snaží hudbou přehlušit pískání v uších.

Rád by od špinavé práce odešel, ale se svým šéfem, kterého hraje Kevin Spacey, má jisté problémy, musí splatit svůj dluh. Problém filmu pak je, že jsme se tak úplně nedozvěděli, o jaký druh dluhu se jedná, alespoň se to i tak, dá domyslet. Jenže i přesto, že bude dluh splacen, není ani zdaleka konec, pokud tedy Baby nechce, aby zemřeli ti, které miluje a aby jeho dívka snů zjistila, co je skutečně zač.

Film musím ocenit z hlediska velmi dobrých nápadů a originálních songů, kterými rozhodně Baby Driver nešetří. Správná muzika dává filmu dobrou atmosféru. I přesto, že vidíme velkou akci, je to film na odlehčení a nechybí ani zábavné scény. Také ho oceňuji i ze strany herců, kteří se do svých rolí výborně vžili. Ansel vypadá v roli Babyho doopravdy jako podivný mladík.

V hlavních rolích pak můžeme vidět i Jona Hamma (Buddy), Jamieho Foxxe (Bats), Lily James (Deborah) a Eizu González (Darling). Překvapením na začátku filmu je Jon Bernthal (Griff), kterého můžeme znát ze seriálu od AMC, The Walking Dead, kde ztvárnil roli Shana Walshe.

Akce je přesně to, co tomuto filmu nechybí, proto doporučuji film ke zhlédnutí. Pokud jste film již viděli, můžete zanechat dole v komentářích své vlastní dojmy a názory.:)