Letos je to s romantickými filmy opravdu bída, proto bylo „Me Before You“ velkým očekáváním, jelikož námětem byla stejnojmenná kniha, která se setkala s velmi kladným ohlasem. Další věc která zaujme, bylo určitě herecké obsazení, kde nám tvůrci nabídli nejednu známou tvář. Trailer se opravdu povedl, byl dojemný a vtipný sám o sobě, nemluvě o skvělém soundtracku, takže nalákání diváků do kin se povedlo na 110%. Na začátek musím říct, že jsem byla s knihou obeznámena úplně minimálně, takže hodnotím spíš jako nezávislý divák, který si na romantické filmy příliš nepotrpí. Jak si letošní hit pro zamilované páry v čele s Emiliou Clarke vedl, to si můžete přečíst níže.
me_before_you-620x412

• Krátké, ale jasné uvedení do situace
    Není nic horšího, než film který vás tak nějak hodí doprostřed děje a vy vlastně netušíte, co událostem které sledujete, předcházelo. To bývá bohužel u romantických filmů docela běžné, v „Než jsem tě poznala“ nás čeká úvodních pár minutek, kde se seznámíme s úspěšným a charismatickým Willem, který zůstal po dopravní nehodě ochrnutý od krku níž. Jedná se sice o dvě krátké scény, i tak ale divák jasně pochopí Willům životní styl a co způsobilo jeho postižení.
    me-before-you-sam-clafin-inline-zoom-9eb416b7-c5a5-4b3a-9dee-89cbc71a2c4e
  • Přeslazená a praštěná Louise
    Nejvýraznějším charakterem je určitě hlavní postava Louise Clarková. Výstřední styl oblečení, až nereálné úsměvy od ucha k uchu, vysoký hlásek a tak milá povaha, že to úplně křičí kýčem, což si divák zkrátka hned po první minutě musí zamilovat. Navíc co jsem měla možnost vidět v knize, tak se nejedná o výmysl Emilie Clarke, nýbrž fakt, že postava vážně takhle přehnaně sladká je. Takže hlavní postavy jsou vlastnostmi i životem zcela odlišné, ať žije Popelka.
    TgaWq8cE0ZNl
  • Daenerys chodí s Nevillem Longbottomem a dohlíží na ně Tywin Lannister
    Asi jako každý, tak i já koukám na postavu s mírným zaujetím kvůli rolím, ve kterých ony herce znám. Emilliu znám bohužel jenom jako neohroženou Matku draků Daenerys ze Hry o trůny, takže jsem vskutku zůstala koukat, jak dokázala zahrát něco zcela odlišného. To, že se k ní její stávající přítel, fešák Patrick nehodí, to bylo jasné bohužel hned od začátku i tak ale byl problém ala „mám přítele“ milým zpestřením. Skvělé herecké obsazení korunoval Charles Dance, který je zkrátka výborným hercem ať už se jedná o jakoukoliv roli.
    rs_560x415-160602152927-1024-me-before-you