Původní Pacific Rim z Roku 2013 pod taktovkou Guillerma Del Tora byl celkem příjemným překvapením. Snímku nechybělo nic a mohl se pyšnit jak skvělým vizuálem, tak dobrým příběhem. Pokračování si zaplatila převážně Čína a najala režiséra seriálového Daredevila, Stevena DeKnighta. Po vlažných trailerech se však opět jedná o velice příjemné překvapení, které vše vypouští a mění film na drahý, akční nářez.

Příběh se odehrává deset let po prvním díle a sledujeme osudy Jakea Pentecosta (John Boyega), který je synem generála z prvního dílu. Toho si zahrál Idris Elba. Ten však není vůbec jako otec a od armády se zdržuje. Po jednom průšvihu se však musí znovu vrátit do služby jako Ranger k rekrutování nových pilotů. K tomu mu pomáhá bývalý parťák Lambert (Scott Eastwood). Na Zemi však mezitím míří další hrozba, která značí, že tentokrát se jedná o osud celého světa. V sázce je vše a piloti musí se svými Jaegery zastavit zlo, které se blíží z hlubin.

Zdroj: Imdb.com

V první řadě je nutné vysvětlit, že pokud od filmu čekáte nějakou sofistikovanost, silně narazíte. Vše dobré z jedničky je pryč a sází se jen na chvíle, kdy si to roboti vyříkávají s monstry a dalšími roboty. Tenhle film je speciálně dělaný jen pro zábavu a v tomhle ohledu funguje na 101%. Žádný inovativní scénář či rozvíjení světa nečekejte. Jedná se o čistě akční výplach, který však při akci dokáže řádně pobavit. Řezačky na plátně vypadají opravdu dobře a rozpočet jde na filmu vidět v každém okamžiku.

Zdroj: Imdb.com

Postav je ve filmu možná víc než dost, ale nejvíc to táhne John Boyega, který pro mě nebyl do této chvíle ničím zajímavý. Tímto snímkem ale potvrdil, že má na to, aby to celé vzal na sebe. Jeho postava je dost sympatická a i v akčních sekvencích Boyega umí podat úctihodný výkon. Přesto však scénář nenabízí nic nového a je škoda, že vtípky, kterými postavy srší, fungují jen někdy. Dalším pozitivním přírůstkem je postava Amary. Její mladá rebelka přidává do filmu svěží nádech a scény s ní jsou většinou dost dobré.

Zdroj: Imdb.com

Po dlouhé době jsem z kina odcházel spokojený, protože po nemastných Power Rangers a zpackaných Transformerech jsem dostal dostatečnou náplast. Roboti se řežou ve velkém, nechybí grandiózní finále, které většinu mužů vrátí do dětských let. Kdyby trvalo o deset minut déle, rozhodně bych se nezlobil. Pokud tak přežijete pomalejší první půlku filmu (která ale není vůbec nudná a taky nabízí pár zajímavých scén), finále Vás přesvědčí o tom, že tento film je dělaný jen pro oči.

Zdroj: Imdb.com

Jediná výtka by tak byla k tomu, že monstra Kaiju zde hrají až vedlejší roli a vlastně až finále obsahuje několik monster. Nejedná se o spoiler, jen je zde představena nová úroveň hrozby. Robotů je tu ale dostatečně a nechybí ani upravená verze Gypsyho Dangera, která nese název Gypsy Avenger.

Zdroj: Imdb.com

Takže na konec bych jen napsal, že nečekat nic se u tohoto filmu vyplatí dvojnásob. Vypněte mozek, popadněte popcorn a užijte si dvě hodinky nadupaných vizuálních orgií, které ve finále narostou do neskutečných rozměrů.

Hodnocení
Rollman
Filmy jsou má vášeň už od mala. Tento vztah je větší než cokoliv na světě. V oblibě mám nejvíc horory, ale mrknu na vše. Také si rád zahraji a mrknu na nějaký seriál. Mimochodem, už tu brázdím světem 24 let.
recenze-pacific-rim-povstani10 let byl na Zemi klid. Ten však končí, když se objeví nová, horší hrozba. Piloti Jaegeru musí tak nasednout do svých zlatíček a opět někomu stylově nakopat. Bezpáteřní, akční, stylová podívaná, která dává jasně najevo, že při návštěvě kina máte nechat mozek doma. Na plátně se to řeže hlava nehlava a efekty jsou na špičkové úrovní. Pokud stále hledáte náhradu za nepovedené Power Rangers, tohle je ta nejlepší volba. Guilty pleassure roku.