Netflix ve své seriálové novince z prostředí evropské metropole zacílil spíše na ženské divačky. Ostatně tvůrce Darren Starr se rovněž podílel na oblíbeném Sexu ve Městě, včetně obou filmů. Ani Emily in Paris nehraje druhé housle, a kromě atraktivního prostředí nabízí také spoustu vtipných, leckdy absurdních, možná až podivných situací. Jako celek však drží pohromadě a jsme si jistí, že své fanoušky si v České republice najde.

Emily in Paris by se dala označit za potrhlou, ale také kouzelnou, přepálenou, ale i vtipnou pohádku, lákající na romantické kulisy Paříže. V hlavní roli se objeví herečka Lilly Collinsová, dcera známého zpěváka Phila Collinse a nutno dodat, že její herecký projev sice odpovídá představě nadšeného Američana, nicméně její neustálé široké úsměvy mě občas doháněly k šílenství. Kromě nich totiž žádný další výkon očekávat nemůžete, což je však do určité míry dáno charakterem její postavy. Přesto není otravná, nebolí vás z ní hlava, a i když se občas chová hloupě, po většinu času je roztomilá a zábavná.

Emily Cooperová pracuje v chicagské marketingové firmě a je vyslána jako záskok za těhotnou kolegyni právě do francouzského hlavního města, kde má místní pobočce ukázat „americký způsob myšlení“. Ze začátku je z atraktivní příležitosti nadšená, opouští přítele a chopí svou šanci za pačesy. Je tu však menší zádrhel. Emily neumí vůbec francouzsky a do oka si nepadne ani se svými novými kolegy. Založí si proto účet na Instagramu, po němž je seriál pojmenovaný, kde sbírá „followery“ rychleji než parta školáků spadané kaštany a brzy jí okomentuje příspěvek i jedna známá osobnost.

Seriál od samého začátku dává najevo, že se poveze na odlehčené vlně. Emily tak padá do jednoho průšvihu za druhým, nicméně ke konci každého dílu se jí daří své přešlapy obracet v trumfy. Ani tyto úspěchy si však nezískají náklonnost šéfky Sylvie, která by Emily nejradši viděla na letišti, vracející se zpátky do Spojených států amerických. Komické situace občas hraničí až s absurdností a příliš si nelámou hlavu ani s morálkou, za což jí lze určitě připočíst plusové body. Každý díl trvá v průměru okolo půl hodinky, což je sympatická délka, nestane se tak, že byste se začali nudit. Zápletky se totiž povětšinou opakují, v tomto případě to však seriálu nikterak neubližuje.

View this post on Instagram

live from Emily’s camera roll 🌹