Populární seriál Riverdale od stanice CW se ve středu vrátil po měsíční pauze s epizodou „Varsity Blues“. Od tohoto týdne budou epizody vycházet každý týden ve středu na stránce CW, nebo na Netflixu o den později. Recenze bude obsahovat SPOILERY.

Na konci minulé epizody „Tangarine“ se v Archieho posilovně ukázal jeho strýc Frank. Mezitím, co se Archie s Frankem sbližují, nadchází největší fotbalový zápas v dějinách Riverdalské střední – Riverdalští Buldoci proti Stonewallským Hřebcům. Tento zápas staví Jugheada do nepříjemné pozice, kdy si má vybrat mezi svým rodným městem, kde má všechny své přátele, nebo školou, která ho nedávno dostala na pohovor s prestižní školou v Yalu.

Pár dní před zápasem hlavní hvězdu Riverdale, Mad Doga (česky Pitbulla), zmlátí studenti ze Stonewallu, kteří jsou známí svými násilnými praktikami vůči soupeřům. Tady přichází Betty, která za pomoci Veroniky infiltruje párty Stonewallských za účelem získání důkazu o útoku na Mad Doga. Celá „V a B operace“ je ale překažena Jugheadem, který je překvapivě také na párty, kde pozná Veroniku a zkazí jí tím kamufláž za „Moniku“.

V den zápasu pořád kulhající Mad Dog přijme drogu od Archieho strýce Franka, která mu sice umožní hrát v zápase, ale k vítězství mu už nepomůže. Buldoci zápas prohrají a Betty se rozhodne, že založí „kvizácký“ tým na soutěž, o které bude příští epizoda. Klasicky, na konci epizody je další flashforward do budoucnosti, kde Betty balí Jugheadovy věci v jeho pokoji ve Stonewallu.

Riverdale se po měsíční pauze vrátil se silnou epizodou, ale pořád není jasný hlavní příběh této série. Je to Jugheadova „smrt“? Nebo temná stránka Betty? A nebo se ukáže, jako v předešlých sériích, další kriminálník, který všemu velí? Další epizoda Riverdale vychází příští středu, promo můžete vidět zde: