Ste fanúšikom DC alebo komiksov všeobecne a zvažujete či ísť v týchto letných dňoch do kina na Suicide Squad alebo nie? Premýšľate či sú to vyhodené peniaze a dostanete rovnaký filmový ,zážitok‘ ako pri filme Batman v Superman? Ak čakáte na prvé ohlasy, dojmy a recenziu z tohto filmu, ktoré vás o tom presvedčia alebo naopak zmenia váš názor, ste na správnom mieste. Upozorňujem však, že hoci sa v recenzii budem snažiť vyhnúť spoilerom, nemôžem vylúčiť, že nejaké malé sa tu predsa nenájdu.

suicide_squad_background2_0

Myslím, že na svete nie je jediný fanúšik DC komiksov, ktorý by sa netešil na film Suicide Squad. Kritici a novinári už film videli a vyjadrili svoje názory. Videl niekto z vás recenzie na Rotten Tomatoes? Ak nie, tak vám môžem povedať, že sa veľmi blížia hodnoteniam filmu Batman v Superman. Každý má na tento film vlastný názor, ale treba uznať, že sa veľmi nepodaril. Mal veľa nedostatkov, nudných alebo nezmyselných scén a kritika bola oprávnená. (Pri všetkej úcte si myslím, že Justice League pod réžiou Zacka Snydera nedopadne dobre). Čo sa však týka filmu Suicide Squad, je to iné.

Štúdio Warner Bros, ktoré vlastní filmové práva na DC komiksy pri filme o Batmanovi a Supermanovi pocítilo neúspech dosť tvrdo. Prejavilo sa to na nespokojnosti divákov z čoho sa odrazil aj finančný zárobok filmu. Myslím, že to však bolo veľmi dobré a pre štúdio to bola facka, z ktorej sa mohlo poučiť a zmeniť svoj prístup. Pokiaľ viem, tak ani Suicide Squad sa nevyhol dodatočným dotáčkam ako aj pretáčkam niektorých scén. Hovorilo sa, že išlo o scény, ktoré mali zaručiť viac humoru a môžem povedať, že to vyšlo.