Televizní zázrak. Český pořad zasáhl téměř 8 milionů lidí a stal se fenoménem roku 2025
Každá televizní stanice má svou vlastní strategii, jež má vést k úspěchu. Nestačí nabídnout jen samotný pořad; je zapotřebí ho připravit s maximální pečlivostí, promyšlenou dramaturgií a citem pro divácké očekávání. A případně ještě něco přidat. A to se právě tento podzim podařilo televizní stanici Prima. Její show už zhlédlo téměř 7,6 milionu diváků a stala se pořadem číslo jedna.
U jednoho ze svých pořadů dosáhla TV Prima takového výsledku, který se doslova vymyká běžným sezónním trendům. Úspěch však nebyl náhodný. Opíral se o promyšlenou strategii, atraktivní obsah a schopnost vtáhnout diváky do děje. TV Prima dokázala nabídnout něco, co tu dosud nebylo.
Vyrazili publiku dech
Po velice úspěšné první řadě jsou tento podzim Zrádci zpátky a s nimi i hradní pán Vojta Kotek. A na tuto interesantní psychologickou hru Zrádci 2 se letos těší mnohem víc diváků než loni. Druhá řada reality show je totiž naprosto skvělá podzimní jízda. Ti, kdo ještě loni váhali a pořad sledovali jen příležitostně, se letos nemohou od televizních obrazovek odtrhnout.

A proč by také ano! Televize Prima nepřipravila jen samotnou hru, ale i podcasty, aftershow, talkshow Zrádci: Ze záhrobí s vypadlými hráči a další záběry ze zákulisí. Tak mohou být diváci na své oblíbence napojeni i během týdne a sledovat aktuální dění. Téma se udržuje živé a v tempu zase až do příští epizody. Je to velice mazaná vychytávka, když diváci nemusí celý týden čekat, co přinese další díl. Zrádci přicházejí do jejich domácností mnohem častěji než loni a diváci si s nimi vytvářejí jakýsi virtuální vztah.
I v kinech na ně narazíte
Navíc reality show běží v devatenácti sálech ve třinácti kinech CineStar po celé České republice. A to za doprovodu tvůrců a jednotlivých účastníků hry. I tam už pořad viděly tisíce diváků. Prima zase jednou ukázala, jak efektivně může fungovat správně nastavená multimediální strategie.
Sledovanost předčila očekávání
Ředitel TV Prima Lukáš Kubát sdělil, že tento pořad přitahuje všechny generace, ale ponejvíc mladší populaci. A na konferenci Forum Media se pochlubil, jak se jim z celkem tradičního formátu podařilo vybudovat systém s vysokým obchodním potenciálem. Hned po uvedení první epizody letošních Zrádců přibylo neuvěřitelné množství diváků, kteří si začali předplácet stream Prima+. Pak se ještě ředitel TV Prima zmínil, že podobným směrem se jejich tvůrci budou ubírat i u dalších pořadů.
Druhá série Zrádců byla zkrátka trefou do černého. Na streamovací platformě Prima+ Zrádci zaznamenali hned první den vysílání meziroční skok diváků o 1300 %. Ono totiž sledovat oblíbený a dost napínavý pořad bez reklam, to je jiné kafe! Sledovanost druhého dílu narostla o 600 %. A Zrádci 2 boří rekordy i na sociálních sítích. Instagramový účet Zrádců posílil od loňska o 25 tisíc nových sledujících.
Zrádci míří do finále
Podzimní čas utekl jako voda a s ním se chýlí ke konci i Zrádci. Jejich strhující druhá řada míří do finále. Zvítězí na Křivoklátě věrní nebo ti prolhaní a falešní? V neděli 30. listopadu ve 20:15 druhá řada napínavé detektivní hry vyvrcholí! A nebojte se, že by se někdo dověděl něco dopředu. Finále druhé řady Zrádců uvidí všichni najednou. Na Prima+ tedy není finálový díl týden dopředu, ale poběží současně online i v televizi Prima. A vyvrcholení Zrádců můžete prožít společně i v kině. V nedělním online přenosu se také dozvíte další zajímavosti ze zákulisí i z natáčení.

A ještě důležité upozornění: chystá se casting na Zrádce 3. Takže i vy máte nyní příležitost zapojit se do hry osobně, a ne ji komentovat pouze z gauče. Třeba patříte k těm nejschopnějším lhářům právě vy.
Zdroje: MediaGuru, CNNIPrima, Gorilla
