Sbohem, kuřecí kůžičky! Láďa Hruška po 10 letech zahodil pánvičku a vydal se úplně jinou cestou
Láďa Hruška v minulosti rozdělil Čechy na dva tábory. Zatímco někteří jej milují a s nadšením sledují jeho nedělní pořad na FTV Prima, jiní ho dodnes nemůžou vystát. Jeho poslední akce ale sklidila velký úspěch. Po více než deseti letech zahodil pánvičku s kuřecími kůžičkami a vydal se úplně jinam.
Svého času byl fenoménem České republiky. Okolo roku 2015 snad nebylo člověka, který by o potravinovém inspektorovi televize Nova neslyšel. Přestože je vystudovaným učitelem, po několika letech učení se jeho profesní kroky přesunuly do regionálního tisku a rádia. Následně začal působit na FTV Prima, ze které po pěti letech odešel na Novu. Zde se proslavil jako kontrolor kvality a následně také kuchař vařící z levných surovin. Mnoho jeho receptů bylo mezi dávky velmi kontroverzních. Vzpomeňme například na smažený sýr v mikrovlnce, krtkův dort bez pečení, domácí paštiku nebo takzvanou levnou pochoutku z „odpadu“ křupavé kuřecí kůžičky.
Úspěšné kuchařky i 10. sezóna oblíbeného pořadu
Přestože byla spousta jeho receptů podivných a zvláštních, lidé si je zamilovali. Chtěl svými kuchařskými počiny upozornit na zvyšující se ceny potravin a ukázat, že vařit se dá i levně. Jeho slavné recepty daly vzniknout hned několika knihám. Vydal kuchařky jako Vaříme s Láďou Hruškou, Levné recepty nebo Recepty z vychytávek.

Už více než 10 let na FTV Prima běží pořad Vychytávky Ládi Hrušky. Ten se v minulosti inspiroval například pořadem zkušeného kutila a zahrádkáře Přemka Podlahy. V pořadu Ládi Hrušky se objevují recepty, domácí vychytávky i praktické rady. Za návštěvu u diváků a sdílení jejich rad dostávají Hruškovi “radilové” malý dárek. Pravidelně také dochází k vyhlášení „Prima kutila“ sezony. Ačkoli mnoho lidí nemůže moderátora vystát, již spoustu let si jeho pořad drží stabilní sledovanost. Pravidelně je vysílán v neděli odpoledne a patří mezi nejstabilnější hobby pořady současnosti.
Reklama u diváků sklidila velký úspěch
Finanční rozpočet Hrušky pomáhá navýšit i účinkování v reklamách. Zatímco v minulosti natáčel reklamu pro nejmenovanou společnost nabízející úvěry a půjčky, v současné době si užívá nakupování v prodejnách, které se v budoucnu mají rozšířit po celé České republice. Jeho pověstný vzhled s kšiltovkou a úsměvem doplňuje slogan “Dobré jídlo, dobrý den”.

Reklama, která poběží až do konce roku, je přímo šita na míru jeho osobnosti. Nejde o nic neobyčejného. Láďa nadšeně nakupuje produkty z regálů. Aniž by bylo cokoliv řečeno, je jasné, že tento muž nemůže prezentovat žádné drahé obchody. Poměrně krátká reklama s Láďou Hruškou v hlavní roli tak představuje levné nakupování v diskontní síti, která se možná v budoucnu rozšíří i do vašeho města. Láďa je mimo to prezentován i na webových stránkách řetězce, kde doporučuje kvalitní a zároveň levné potraviny. Objevuje se i v letácích, kde nabízí podle něj výhodné zboží.
Zdroje: iDnes.cz, Mediaguru.cz, Super.cz