Podívejte na fotky v galerii
Podívejte na fotky v galerii
Podívejte na fotky v galerii

Na aprílovou sobotu 1. dubna chystá kanál Paramount Network opět speciální program. Poté, co se loni spolu s diváky dostal do časové smyčky filmu Palm Springs, přinese letos předávání velmi speciálních cen. Jednotlivé kategorie, kterými provede tvář celosvětově známého memu „Hide the Pain Harold“, vznikly pod taktovkou marginalizované, nedoceněné a až příliš často umlčované skupiny milovaných internetových trollů. Kanál tak bude celý den v průběhu vysílání udílet ceny jednotlivým pořadům a filmům právě na základě těch nejdrsnějších (a nejvtipnějších) negativních komentářů, které se k nim na internetu objevily.

-reklama-


„Paramount tradičně přináší 1. dubna v zemích střední Evropy na svých kanálech nejrůznější vtípky, zkrátka se na apríla trochu zblázní. Ani tento rok není výjimkou – regionální kanály pod brandy Comedy Central a Paramount Network se tak obrátily na interní kreativní oddělení, které společně s kreativní agenturou Robbit Creative připravilo nový koncept. A zrodila se myšlenka ocenění, která budou,trollit trollyʻ. Naše kreativní oddělení navíc už léta hledalo správnou příležitost ke spolupráci s Haroldem. Když se dalo obojí dohromady, vznikl letošní unikátní projekt,“ říká Adam Ecsery, Creative manager CEE Paramount.

Krátké spoty, jejichž prostřednictvím se budou jednotlivá „ocenění“ předávat, se budou objevovat ve vysílání kanálu v průběhu celého dne a budou reagovat na právě vysílané pořady a filmy. V rámci programu se 1. dubna diváci dočkají snímků Stůj při mně (11.00), Hříšný tanec (12.55), Philadelphia (15.00), Gattaca (17.35), Birdman (20.00) a Revenant: Zmrtvýchvstání (22.40). Mezi kategoriemi nebude chybět například „Film pro 12letou holku“.

Průvodcem jednotlivými kategoriemi ocenění bude András Arató, který se celosvětově proslavil díky memu známému jako „Hide the Pain Harold“. Maďarský důchodce se stal populárním díky shodě okolností, a především svému nezaměnitelnému úsměvu, který spíš než štěstí vyjadřuje skrytou bolest. Právě na tento výraz obličeje odkazuje název celé řady memů, které k překvapení samotného jejich aktéra vznikly z obyčejných fotografií pořízených pro reklamní účely.

V rámci kampaně vznikla s Andrásem Arató i celá řada krátkých klipů parodujících nejpoužívanější současné memy. Diváci tak v jeho unikátním podání uvidí například přípitek Velkého Gatsbyho, zmizení Homera Simpsona či zmateně se rozhlížejícího Johna Travoltu.

Zdroj: FTV Prima

-reklama-